Vykort från Brime Beachparty.

Maria har skickat lite bilder från festen. Nu väntar jag bara på Adams bilder också.
Efter att ha skänkt mitt förra inlägg en tanke har jag en slutsats - man måste få gräma sig lite - om det leder någon vart. Je ne regret rien i alla ära, men vissa saker behöver bearbetas längre än andra. Det är inte så att jag lider men man måste kunna se tillbaka på sitt liv och klura på hur saker blev som de blev.
Hoppas på ett nytt party där snart. Hela mitt tjejgäng vill dit igen. Då med Julia! Komplett!

Nu är jag anmäld på ett dubbningsarkiv. Hoppas på en Andreas Nilssonliknade karriär. Att vara med i varenda dubbat barnprogram. Moahaha. Efter talboken jag var med och spelade in blev jag påmind om drömmen att få dubba tecknad film. Fånga drömmen! Yeehaa!


beachvolley
Beachvolley är ju så grymt kul!

hopplasteg
En uppenbarelse - my boobs!
Visst har folk påmint mig under året som gått att jag fått större bröst
men det har jag tagit med en nypa salt.
Den här bilden blev ett uppvaknande utan dess like! Shit.
Sen hoppar jag uppåt i samma ögonblick att bilden tas.
Det är jag och Pamela när hon springer på beachen.

bajsnödiga
Bajsnödigbilden. Tjejgänget i ett nötskal.
Vem är fulast? Moahaha.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

det var en bra kväll:)
men du raukan, adda mig på msn [email protected], så kan jag också få bilderna:)
kraaaaaaam grannen

2006-07-12 @ 19:13:16
Postat av: Timothy

Hallå där!
Här råkar jag snubbla förbi och läsa om ditt liv...
Ett dubbningsarkiv, det låter ju superspännande ju! Hur går man med i ett sådant egentligen? Får man höra dig i tecknad film snart då? Jag vill också...

2006-07-15 @ 00:38:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits