Om att gå vidare.

De senaste dagarna har varit mental kaos. Jag ska berätta allt från mitt perspektiv. För alla uppfattar olika. Och jag vill inte vara den som är den.

Kontentan är att regissören till Sagan om Allis inte var redo för att sätta upp det här. Det är vi alla rungande överens om efter krismöten, personal och elever. Personen i fråga flippade ur på teaterlinjens fest och ställde sig upp på scen och höll hov. Hon skällde ut oss alla efter väl inrepeterade noter, främst vi i ensemblen, att vi hade svikit henne.

Men jag ska berätta allt från början.
Jag har lagt det här bakom mig just nu.
Det är tråkigt att hon är så sjuk och inte har kommit längre i sin bearbetning.

Idag är det fest. Bullfest. Traditionsenlig. Solen skiner och människor är vackra.
Jag skriver om det obehagliga sen, hur allt gick till när en sjuk människa tappade kontrollen.
Idag är det fest. BULLFEST BULLFEST, hela daaaan!
Och jag hamnar som vanligt på fötterna igen. Jag klarar mig alltid.

Kommentarer:
Postat av: Per

När du trodde att hitsen från ESC 1987 var över: Dansa loss till Jugoslavien! I wanna dance :D

Postat av: Per

När du trodde att hitsen från ESC 1987 var över: Dansa loss till Jugoslavien! I wanna dance :D

2006-06-01 @ 23:04:57
URL: http://perwahl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits