Om att lyssna sönder låtar.

Jag har den ovanan att när jag gillar en ny radiolåt så spelar jag sönder den. Dagens sönderspelade låt är Juanes - La camisa negra. Can't help it, men så funkar jag. Och då slänger jag också på 2003 års sönderspelade låt, Bonito av Jarabe de Palo.

Dreglar över en etta i Göteborg. Tyvärr står ungefär 1678 pers före mig i kön. Fan. Så ser det ut överallt. Så det lär bli internatet för min del. Men, det är ju bra det med. Jag har ju någonstans att bo! : ) Och då har man nära till skolan och danssalen och allt annat. Bara en större kostnad som jag kommer åka på, ett nytt dyrt busskort varje månad då jag kommer träna inne i stan. Men det får det vara värt! Helt klart!

Träffade gotlänningen som var och sökte till Wendelsberg i maj. Han kom in! Så nu är vi två raukar på skolan. Det känns skitkul, som om två världar blandas. Värsta skumt, men kul! Då har man någon att resa hem med, lite sällskap sådär.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits