Om att tänka mycket.

Så mycket tankar och sanningar för stunden svischar förbi. Orkar inte reflektera över allt men så många tankar om att bli vuxen, att förstå sig själv och sin omgivning... Det är intensivt.

Lägenhet Göteborg, mest en dröm men en rolig sådan.

Ny telefon snart. Har siktet på något litet, billigt och rött.

Jag ska sluta se mig själv i spegeln. Vem blir gladare av det? Hets hets. Jag tänker ju inte på det annars. Och nu har någon sagt det igen;
- Ida, är du gravid?
Alternativt:
*med blicken fäst på magen*
- Och du ser ut att må bra...
Morr.

Varit i ytterligare kontakt med Högsbo. Det ser ut att bli spel för min del i höst. Tjoho! 

Jag blir lite stressad av livet självt. Allt jag vill hinna göra. 
Men, jag har ju hela livet på mig! Vafan stressar jag för?
Jag vill alltid göra saker nu, nu, nu...

Måste varva ner. Tänka på mig själv.

Ny bild förresten, en härlig snettuppifrån med lite plut och rådjursögonbild. Lunar, here I go!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits