Om att vara hemma.

Nu är garderoben klar. Rensad och klar. Ut med det gamla och in med det nya. Det gick bättre än förväntat. Trodde jag skulle bli sådär tveksam som jag brukar bli vid rensning. Tänket  "den här kommer jag säkert använda nån gång" tog inte överhand. Men några lådor går upp till vinden. Jag har svårt att slänga.

Den här doften... Doften av Gotland. Borde säljas som tvål eller nåt. Mycket rogivande.

Det har varit många turer de senaste dagarna. Men det är inte lika väsentligt längre. Allt har löst sig till det bästa. Tänk vad ett telefonsamtal kan göra.

Den här sommaren
Bådar gott


carmenåida
Carmen och Ida på teaterfesten.

Kommentarer:
Postat av: Towe

Du har smink :)

2006-06-03 @ 18:03:57
Postat av: leno

Ida! Du måste skriva om vad det va som hände?! Detdär runt pjäsen å regisören som inte va redo å va de va! Jag dör av nyfikenhet! kärlek och kramar

2006-06-03 @ 21:58:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits