Om en fin bild.

I fredags var UNF i Almedalen för picnic och mys. http://www.burken.se - Där hittar du bilderna.

Jag vill göra nytta men jag är så trööött... Kommer det vara såhär resten av livet? Kommer jag någonsin orka ge någon annan så mycket som jag vill? Kommer jag kunna ge mig själv åt något?

Åka och bada, inga bekymmer. Göra saker man borde, inga bekymmer. Hur jag än gör blir jag stressad.

För ett tag sen sökte jag IOGTs ungdomsstiftelsestipendium och skrev ett enligt mig själv mycket roligt brev där jag berättade att jag inte ansökt stipendie förut men hoppades på att det räckte med ett gott hjärta. Jag skrev inte summa eller andra nuffrer för jag tänkte inte på det då. Jag bara skrev en massa roliga saker om mig själv och vad jag gjort i mitt liv. Tiden gick och jag tänkte att iggisarna tyckte nog att jag var rätt oseriös. Idag ringde dom och frågade om kontonummer och sa att det nog blir "några kronor". Jag vet inte vad det innebär. Men kul var det. Hihi.


idaåtorunn
Two monkeys in a cage.
Ida och lilla Torunn i Almedalen.
En liten tjej som inte är så liten längre men alltid kommer vara min lilla tjej.
Sådeså.

Kommentarer:
Postat av: wagner

Torunn ser ju helt vettskrämd ut ju!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits