Om natten som var.

Det här var en tuff natt. Tårarna kom av olika orsaker, elände och smärta men också lycka och glädje.
Jag tänker alldeles för mycket på döden.

Nu lyssnar jag på rogivande Backstreet Boys och ska på stan med Julia och handla födelsedagspresent åt Matilda som fyller 18 år. Idag fyller också min gamla bästis Kelly år. Som jag tillsammans med avgudade Backstreet Boys. Cirkeln är sluten.

Och allt blir så mycket bättre när dagen gryr.

Inatt när jag inte kunde sova gick jag upp och kikade ut genom fönstret för att se om hon kommit.
Linnea.
Hon har kommit hem nu. Det känns urfånigt att sitta här i mitt hus när hon finns i huset alldeles bakom. Hon som vi längtat efter så länge. Sen 14 oktober 2004 tror jag Julia sa.
Men vi ska komma in dit först när Matildas kalas börjar. Kommer bli märkligt, samtidigt som man vet att det är samma hjärtliga och underbara Linnea så vet man också att det händer mycket på den här första tiden efter gymnasiet. Det händer så mycket och det är knappt att man hinner med.
Jag tror inte hon är så förändrad, i alla fall verkligen inte negativt! Inte ens stormakten USA kan påverka den här tjejen i dålig aspekt.. : )

Gotta go, schtan väntar och jag utlovade en HeyBaberibaVickan-imitation till Julia igår.

Kommentarer:
Postat av: vickan

du får kalla mej tönt. men jag gillar verkligen Nick Lacheys nya skiva. japp där sa jag det. varsågod att håna mej ;)

2006-06-22 @ 20:13:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits