Att andas fritt.

Det känns betydligt bättre nu. Börjar komma på varför det blev som det blev.
Kanske det är stress ändå? 
Men jag känner mig inte så stressad. Egentligen. Under min tidigare skoltid har jag haft dubbelt så mycket saker för mig och klarat det. Nu är jag helt död efter en vanlig skoldag.
Ska bara vila nu, fick en mycket smärtsam mensattack idag också, till råga på allt. Men jag tror att det är vändningen. Nu ska jag ta det lugnt och inte motionera förrän på måndag planerar jag.
Glo på film och vara ensam - skönt!

Fick ett cdonpaket idag, det gör en alltid lika glad. Hot shots 1 och 2 för en hundring.
På väg är också The Birdcage - Lånta fjädrar. Klassiker!


nära
Jag blir alltid skum på bilder. Ser jag ut sådär?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits