Bluff-Carola, en profetia.

Jag är helt övertygad om att Carola bluffar sin förkylning, att hela svenska folket ska skapa sympatier för henne inför ikväll - och så kommer hon vara helgjuten och glasklar i sitt framförande - folk kommer bli frälsta och tror på en högre makt, i alla fall tills hon åker på däng i ESC. Carola vinner ikväll och gråter ut i tidningarna inatt och berättat om "den maximala pressen" som legat på henne i den här tävlingen.

Allt medan Linda Bengtzings låt är den bästa, Magnus Bäcklunds höjning är fruktansvärt behaglig och Alexander Bards shorts är kortast. Och mustasch mest vältrimmad nu när Günther inte tog sig vidare, which is a shame.

Ikväll vinner Carola. På grund av sympatierna hon byggt upp under den här dagens dramatiska händelser.
Men... vi får väl se.

Kommentarer:
Postat av: Ulrika

Jag tror precis som dig när det gäller Carola.
Men folk här tror bara att jag är negativ för att jag inte håller på henne :P
Visserligen gör jag inte det men jag är säker på att det inte är mer synd om henne än om någon annan :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits