En hyllning till sommaren.

Tittar igenom mina sommarbilder. Ååååh, vad jag längtar! Till ön, värmen och fräknarna.
Att bara andas, inte behöva tänka på något mer än hur mycket saft som skall blandas med vattnet.
Våga vägra sommarjobb!
Eller, jag har ju ett, som inte är så lite det heller... En pjäs att skriva och regissera till Medeltidsveckan. Gycklargruppen LeER kommer spela Eldsagan en gång under veckan och sedan ska de spela den nya pjäsen, som är under konstruktion. Jag har mina tankar och aningar... Men yppar ännu inget.

Att sitta på altanen, sluka böcker och springa i skogen... Spela tennis med Per ("Tänn?!") , se Romateatern som i år spelar en relativt okänd Shakespearepjäs - "Slutet gott allting gott", äta rökt fisk från Sysne med färskpotatis, bo i stuga i Gammelgarn, bada och sola på Grynge strand. Bileskapader från Fårö i norr till Hoburgsgubben i söder.
Kom gärna över och hälsa på, det finns så mycket där jag är stolt över och aldrig skulle vilja vara utan.


soligt
Uppe på Hoburgsgubbens topp, en vacker julidag med fräknar.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Längatde till sommaren och Gotland redan innan jag läste vad du skrivit och nu längtar jag ännu mer. Älskar i ofs ön i alla lägen men speciellt på sommaren. Kramar

2006-03-31 @ 18:37:37
Postat av: Hampus

Du din oförbätterliga regionalpatriot! ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits