Förkylt var det hääär!

Uschijamej. Nu är jag riktigt förkyld. Snor och ett rejält isittande tryck koncenterat på huvudet. En Panodil och sen i säng, bums.

Idag redovisade min klass sina utvalda klassiska scener. Och det gick bra, Skåd1 håller måttet. Jag och Oscar inledde passet med vår hopsättning ur Skiljas. En tajt scen där Hon och Han är gulliga mot varandra men man vet inte riktigt hur det ska gå... : )

Gaaaaah, trycket är enormt! Öronen vill hoppa loss! Tryckutjämning, blås ut! Bättre... en stund. Snoret rinner. Livet är gött. Världen är stor. Men jag borde gå till sängs. Go go!

Kommentarer:
Postat av: Mam

Krya på dig kramar från Mam och tänk på att din prins kommer i sinom tid, en dag finns han bara där framför dig, jag vet.
Glöm allt om att du håller prinsen ifrån dig för att du är en självständig tjej, jag lovar att HAN kommer att uppskatta ditt sätt att vara.
Puss och kram

2006-03-21 @ 14:25:52
Postat av: Jenny

Haha, din mamma låter precis som min! Hon skriver dessutom oxå alltig Mam istället för Mamma! Vi är nog mer lika än vi tror!
kramar

2006-03-21 @ 23:30:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits