Fräknar.

Tittade på lite bilder från i somras, då man hade vackra fräknar på näsan och hade lite färg i ansiktet. Längtar till värmen och den där ön jag kommer ifrån.

Jag har börjat odla omedvetna dreads. Har två toffsar i nacken som jag inte får ut. Låta det fortsätta eller plågsamt borsta ut? Den som lever får se.

Hade nåt spex inplanerat till vårfesten imorgon, men tappade lusten. Orka. Det får va. Har träningsvärk i min spexnerv. Eller så är det för att jag inte har lärarMagnus här att göra schlagerpotpurrin med... ; )

Att spela eller inte spela innebandy kl 20... Vill mest av allt gå till danssalen och shaka loss. Men... Orka.
Nu får jag prioritera det viktigaste, vilket är att orka spela upp scenen ur Skiljas med Oscar på redovisningen på måndag. Det är mitt mål just nu.

Nu tänkte jag se klart Tarzan med Carmen.

Trött trött trött, måste sova mer...


sommar
Sommar, sommar, sommar...
Att dega på altanen, springa i skogen, läsa böcker och sånt jag inte gör på vintern.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits