Helen Sjöholm fixar biffen.

När man är upptrissad finns det vissa röster som är extra behagliga, som lugnar och får en att glömma tid och rum. Thank you Helen Sjöholm, speciellt när du sjunger Ted Gärdestadlåtar och smäktande duetter...
Som en bro över mörka vatten, The Prayer, För kärlekens skull, Come give me love... Ljuvliga kvinna!

Arbetet fortsätter. Det är tufft. Idag har vi övat på att vara överdrivet arga, ledsna och glada. Jobbigt för halsen. Sen är det svårt med koncentrationen för tillfället, mina tankar dansar drömmande iväg någon annanstans, med mjuka, dumflinande steg. Sena kvällar, lite sömn...
Vår på väg!

Nästa vecka åker jag hem till ön jag kommer ifrån. Jag längtar efter mammi och pappi. Och så ska jag åka båt med stora brorsan. Och träffa brudarna. Och mommo och moffa. Och kanske resterande släkt.


[ Var stilla
Var ej rädd
Som en bro över mörka vatten
Ska jag bära dig

 Var trygg
Och tro på mig
Som en bro över mörka vatten
Ska jag bära dig

För jag är här
Hos dig
Som en bro över mörka vatten
Ska jag bära dig ]

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Håller helt med dig :o)

2006-05-06 @ 22:38:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits