Lock för öronen.

Idag blev jag förkyld. Det blossade ut i morse och jag har nyst/snytit mig X antal gånger. Håller mig borta från folk i allmänhet. Vill inte smitta någon. Bara tvättar och ser på film. Är helt varm i ansiktet.
Skämde bort mig själv genom att laga den favoritmat jag kan laga själv, couscous/räk/avocadoröra... Mums!
Nu skulle det sitta bra med lite godis eller något annat onyttigt, men jag har inget hemma. For the best.

Det var en mer mänsklig Carola som vann i Globen igår. Hon var sjuk och kunde inte ta de höga Caroliga tonerna. Det gjorde på något vis upplevelsen bättre och det ökade spänningen i slutet.
Nu ska hon fan vinna i Aten! Hennes andra ESC-vinst.
Skulle sitta gött med Eurovsision Song Contest final i Göteborg 2007... Det kan jag inte neka till.. :)

Två gånger igår fick jag höra att jag har snygga ben (aldrig upplevt i hela mitt liv) och dagen dessförinnan att jag hade vackert hår (också en ny upptäckt). Det är ju inte helt fel att få höra emellanåt...

Jag har varit känslomässigt förvirrad hela det här året. Kastat mig ut åt höger och vänster. Och varje gång säger jag till mig själv att jag ska vänta. Vänta tills det känns på riktigt. Otålig är mitt andra namn.
Väntan.
Det får det vara värt.


dans
Ida och Hampus går lös på dansgolvet.
Say no more.

Kommentarer:
Postat av: Towe

"Jag har varit känslomässigt förvirrad hela det här året. Kastat mig ut åt höger och vänster. Och varje gång säger jag till mig själv att jag ska vänta. Vänta tills det känns på riktigt. Otålig är mitt andra namn. Väntan. Det får det vara värt."

Välkommen till folkhögskolelivet ;)

2006-03-19 @ 23:04:52
Postat av: Per

Eller ESC i Visby ishall? :P

2006-03-21 @ 11:49:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits