Say hello, wave goodbye.

Nu har jag bokat resan hem till påsk. Puh. Skönt att ha det klart. Mycket tåg, båt och buss blir det. Jag gillar att resa, se landet Sverige från marken sett. En hel vecka på ön blir det.
Idag tog jag sovmorgon, men gick upp till 10rasten för att ha ett UNFmöte med rektorn. Sen var jag med på impron, scenografin&regin plus att jag orkade nästan hela aerobicspasset! Yeehaa! Det trodde jag aldrig, det var skönt att få hoppa och studsa, så man inte gömmer sig för att man tror att man är sjuk.
Det är nog det dummaste jag kan göra, låsa in mig och grubbla.

Idag fick jag en film av David som jag funderat på ett tag, en dansfilm som jag tror är rätt bra - Honey med Jessica Alba. Säkert en rejäl klyscha, but then let it be a klyscha! Dansfilmerna duggar tätt på min repertoar just nu. De avlöser varandra. Det är ju så coolt. Jag har också börjat sjunga och dansa på allmänna platser, för att pigga upp. Men det är inte lika coolt när man är ensam, man borde bilda en hel ensemble som gjorde små musikalnummer helt apropå på platser där man minst anar det.

Och hur jag mår? Jag är trött i kroppen efter den senaste tidens påfrestningar. Men jag känner mig mer stabil nu. Försöker bena ut saker och ting, vad som stressar mig. Kärlek, skola, framtid. Skulle det va allt?
Måste ta hand om mig själv... Har en tendens att alltid finnas där för alla. Låta alla tala till punkt utan att säga ett knyst själv. Jag är ingen supermänniska, jag är bara mänsklig, så måste jag tänka.

Kommentarer:
Postat av: Mam

Jag har sett dansfilmen Honey och gillade budskapet i den.
Kram från Mam

2006-03-13 @ 12:45:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits