Snörvel x2.

Buuhuu... Jag blir så sentimental när jag är sjuk. Eller, jag har alltid lätt för att bli sentimental... : D
Såg på den nostalgiska Titta hon snackar också som är en fortsättning på Titta han snackar med John Travolta och Kirstie Alley. Vi får träffa lille Mikey igen, som nu fått en lillasyster - Julie - vilket inte bara innebär ansvarstagande från Mikeys sida utan också avundsjuka över att någon kommer och tar plats. Det skiljer 1½ år mellan syskonen, som med mig och min bror, och då kommer jag ju osökt att tänka på min relation till min stora bror. Minnesbilder från återberättandet om min hemkomst, några dagar in i december 1985 och hur en blond liten Per granskade det lilla knyttet i den lilla bärkorgen och pussade den lilla Ida Maria på pannan...

Och i slutet av filmen, när de tultar fram hand i hand i trädgården - då tjuter jag!


[Mikey is learning the difference between men and women]
Mikey: [Is shown a picture of Sylvester Stallone] Penis.
[Is shown a picture of Goldie Hawn]
Mikey: No penis.
[Is shown a picture of George Bush]
Mikey: [Thinking] Hmm, that's a tough one.

Kommentarer:
Postat av: Per

You snörvel! :P

2006-03-23 @ 13:13:59
Postat av: Mam

Nu tjuter jag med !
Puss och kram från Mam

2006-03-23 @ 14:44:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits