Tjejernas vals.

Ikväll är det tjejernas festival - Jessica Andersson och Kayo lirar skjortan av oss kl 20.
Samt Bodies without organs, Alexander Bard är fett mysko men genial.
Patrik, Gregor, pudlarna och Elysion får skämmas. Några strofer i Golden star låter förövrigt som Masquerade från Phantom of the Opera.

Läste min gotländska vän Jennys blogg - också numera bosatt i Göteborg. Hon går kvinnofolkhögskola, har starka åsikter och är världens skönaste Sudret-slampa. Låter sig aldrig tryckas ner. Stolt och vacker.
Vi har dock alltid debatterat min nykterism kontra hennes dryckesvanor. Jag skrev mitt livs längsta bloggkommentar till henne.
http://leno.blogg.se - läs Äckliga jävla köttätare och alkoholister.

Snart är det dags, måste förbereda... Pynta allrummet, skriva ut röstlappar och lyssna på bidragen några till gånger... och paxa plats i soffan!!! 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits