Hard.. Rock.. Halleluujaa..

Min bror är övertygad om att Finland kommer att vinna Eurovision i år. Jag är inte lika säker. Kommer kanske få äta upp mina ord, men... näääääääääää? Inte kan väl ett gäng orcher gå och vinna en sån här... Eh. Jo. Faktiskt.

Mensvärk så det står härliga till. Aaah. Då höjer vi smärttröskeln ännu mer.

Igår var det Cricketbal på Wendelsberg. Jag fick tidigare under dagen tillbaka en släng av vinterns gångna hörselgånginflamation så jag fick ta lite kvarvarande salva och 4 panodil utspridda över kvällen. Sen var det full rulle! Vi åt trerätters middag för 20 kronor. Mums. Vi dansade och dansade till storband. Det var underbart att få dansa riktigt bra foxtrot med alla dessa män. Det var många som hade läst på och verkligen kunde föra och jag var värsta bra på att låta mig föras, vilket brukar vara ett problem då jag under pardans alltid blir väldigt könsförvirrad. Jag fick låta mig vara graciös och sväva över golvet. NJUTA! Jag älskar då man snurrar, då man trycker sig hårt intill mannen och allt bara flyter. Fantastiskt härligt. Sista dansen var Christoffers, alla gånger. En härlig rivig bugg gav jag mina sista krafter. Han är för go den killen! En alldeles, alldeles, alldeles underbar afton på slottet Wendelsberg.

Karl i min klass har kommit in på scenskolan i Norge. Det är skitkul för honom men tråkigt för oss som måste släppa iväg honom. Han är en otroligt rolig och fin pojk. Killen som myntade begreppet "Så mycket snusk, så lite tid". Härligaste Karl!

Ja, jag är sliten.

Kommentarer:
Postat av: Per

Ryssland blir farliga också...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits