Tjuvlyssnat är guld värt!

Någon som har numret till en duktig barnpsykolog?

Mataffär Täby C

Barnet: Men jag viiill ha godis mamma! Viiill!!
Mamman: Om du inte är tyst nu så dör Björne!
(Barnet blir mycket tyst)


Jag älskar tjuvlyssnat!!

Ikväll bar det iväg hem till Erica i min klass som fyllde 25. En mysig afton i hennes mysiga etta i Majorna.

Och dagens stora leende går till Ulrika, som kommit in på Wendelsbergs Teater&Skolscen till hösten.  Jag är så himla glad för hennes skull! Och min egen, nu får jag ju kanske regissera henne... : )

Det är äckligt hur en del människors ord kan sätta spår. Att man lyssnar och tar till sig även då personen är full av skit. Jävlarimej. Jag borde sluta lyssna på dig, för dina ord är förgiftade och vill mig bara illa.


partaj
Svart på vitt, jag är inte riktigt klok.

Kommentarer:
Postat av: Per

Hon är sjuk! *Hostljud*

Postat av: julia

vem är sjuk hahah! ja vet dock att du är den coolaste, finaste, varmaste och kärlekfullaste människa jag känner. Jag är STOLT över att få va din vän... LOVE.
ps. må jesus flyga fint i helgen!

2006-05-25 @ 15:11:41
URL: http://chulii.blogg.se
Postat av: Ulrika

Åh sötnöt där :) tack så mkt.
Jag är troligtvis smålands gladaste människa! :D

2006-05-25 @ 23:08:03
URL: http://browneyedgirl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits