Dessa pojkar som kallas man...

Min kompis Maurice har dissat mig. Jag som trodde vi skulle vara best friends forever typ. I alla fall resten av veckan. Han har varit undvikande sen i lordags och inte velat hitta pa nanting alls. Igar haffade jag honom och undrade vad som var fel. Han sa att han ville vara ensam, han hade for mycket att gora, massa med stress och att det har inte skulle leda nagonstans. Que? Jag kande mig valdigt besviken och gick hela kvallen och var arg pa dessa snoppdjur. Jag var arg for att jag forlorat en harlig van, arg for att killar och tjejer tydligen inte kan vara kompisar utan att det ska "leda nagonstans".
Men vi avslutade med att vi skulle fortsatta vara vanner, bytte mailadresser, spottade i handen och skakade hand. Han vill hemskt garna komma hem till mig i augusti och se min nya pjas. Sa vi far se om han kanske har mognat tills dess. Han ar ju trots allt bara 19, going on 20.
Jag far tanka att han kanske inte var en sa bra van anda. De jag ventilerade mig med igar tror att han blev besviken over att jag hade pojkvan och slog pa kallsomisattityden for att inte visa sig sarad.
For alla hintar under lordagen var ju ganska uppenbara. Egentligen.
Varfor faller killar for mig? Enligt Maurice ar det for att jag ar en sa annorlunda och cool tjej med karaktar.
 Bland annat. Sen sa han en hel del andra pickuplines. Mycket bullshit tanker jag nu i efterhand.

Jag ska inte prata med man eller pojkar pa en evighet. Bara min Adam ska jag prata med. Inget mer bekraftelsesokande hos andra man, jag har redan den basta och finaste.
Och snart ar jag i hans beniga vackra armar i den lilla stugan i Yngsjo i Skaneland. Lordag ar nara nu.


Kommentarer:
Postat av: julia

naj vilken oduga!! själv råka ja hitta en nät fling igår, vi ska nog gifta oss på en strand i australien, nyår... de du!! hihih syns värsta snart ju...ja sakna dig!! love you

Postat av: carbuncle

Du är för oemotståndlig, helt enkelt =) Eller så träffar du helt enkelt på fel slags snoppdjur?

2006-11-07 @ 12:52:01
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Maurice

Jag har ju förfan gjort allt för dig bortskämda bonjävel! skriv inte skit om att jag skulle vara omogen, om någon är det så är det du.
Puss och kram (aldrig mera du)

2006-11-07 @ 12:53:19
Postat av: raukan

Haha, som om vi har a a eller o har i Nice.. Vem du an ar sa kan du sluta att besoka min blogg om du bara har skit att saga.

2006-11-07 @ 12:59:38
URL: http://raukan.blogg.se
Postat av: Mam

Ida,du är en underbar och härlig människa dessutom en sådan vän som aldrig sviker. Några gånger under livet kommer du att möta vänner som sviker och det kan vara smärtsamt. Ägna din kärleksfulla och fina energi åt dina riktiga och sanna vänner, du har ju vänner som kommer att följa dig på din väg genom hela livet.
Den där " Maurice" som skrivit på bloggen skulle jag vilja ta i örat och titta djupt i ögonen med mina svarta arga ögon.

Älskar dig,
Puss och kram från Mam

2006-11-08 @ 16:27:25
Postat av: emma

oj vad fint skrivet. :)

2006-11-09 @ 11:18:39
Postat av: Lauritsamalie

Very informative...God Bless

2009-03-17 @ 13:57:00
URL: http://www.enequist.dk/lauritsamalie

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits