DJ Assault och Nefertiti.

Vilken kväll! Eller rättare sagt, natt! Hade svårt att hålla mig vaken på kvällen, men bestämde mig för att jag var tvungen att gå. Så, snygga upp sig, kjol och djup våpig urringning för att hålla mig till dresscoden.

Drog först till Staggan, Wendelsbergarnas favorit, Stage Door. Där satt bland annat Vicky, Valle, Mandy och Rille. Det var mysigt. Vi pratade strunt och hade trevligt. Sedan var klockan tolv och jag hittade mig vägen till det mytomspunna Nefertiti. En väldigt litet ställe med kultstämpel. Där träffade jag Li och Lena från skolan. Efter att ha segat i nån timme lät de DJ Assault smidigt få ta över djbordet. Han spelade härlig ghettotechno. Det är helt galet. Här står man och skakar rumpan till låtar som Ass´n´titties och Yo mama, yo sista, yo daddys a hoe. Varför? Det är något förhäxande över beatsen som gör en till ett, ja, viljelöst våp.
Det var jävligt roligt och jag hittade en kompis att dansa med, en polare till Lenas polare, Niklas. Vi röjde rejält till låtar som Asses jigglin´  och Love the pussy.
Efter spelningen gick jag och Niklas en promenad genom stan för att försöka hinna med spårvagnar. Vi kom 3 minuter försent till hans sista vagn och min hade gått för länge sen. Stackaren fick sova över.
Vi gick och la oss runt 5 och gick upp vid tolv för att han skulle på en konstföreläsning. Lite konstigt att vakna med en främmande karl en lördagmorgon som man inte har legat med.. Haha!

Min kusin Matilda har fått en dotter i morse. Jag hoppas de väljer namnet Stina. Det är fint. Jippie!

Adam hade spelning igår i Malmö. Jag hoppas det gick bra, har inte hört något ännu.

Ikväll blir det mysmiddag med Julia och Sarah och sedan film med Niklas och kanske en liten träff med den andra Niklas, schlagerkillen. Mycket Niklas blir det!

Kommentarer:
Postat av: emma

jag åker hem till lucia och till jul. då åker jag den 22 dec. när åker du hem?
Saknar dig med!!!!!! KRAM

Postat av: emma

jag åker hem till lucia och till jul. då åker jag den 22 dec. när åker du hem?
Saknar dig med!!!!!! KRAM

2006-11-25 @ 21:20:51
URL: http://www.hammarbyfotboll.se
Postat av: chulii

mera sussssssiiii åt folket ;)

2006-11-27 @ 10:21:09
Postat av: Per

Läste att artisterna till MF 2007 presenteras imorgon. Inte missa! Vad tror du om Luuk som programledare förresten? Flipp säger jag!

2006-11-27 @ 14:23:47
URL: http://perwahl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits