HEEMMAA, VAR LIGGER DET NÅNSTAANS?

När jag satt på flygbussen mot Bromma visste jag inte vart jag skulle. Hem ja. Var då? Till Visby eller Göteborg? Går jag i skolan i Göteborg? Va? Har jag missat något? Det var som en dröm.
Att komma hem till ön var som att resa i tiden.

En smärre önskelista har knåpats ihop. Ida 21 år inom en snar framtid på en blogg nära dig.

* Biljett till 123 Schtunks föreställning på Pustervik av Romeo och Julia. Förra gången skrattade jag och Per i 3 timmar åt Macbeth - Alla dör på slutet.

* Massa filmer från CDON.com... Och jag menar, massa... Corpse Bride, RENT och The Producers.

* Digitalkamera. Nu är den gamla verkligen paj. Batteriluckan är halv.

* Nykteristplagg. Junis och UNFshopen har några fina grejer. Man vill ju synas och vara snygg med sitt ställningstagande, aight?

Ja. Det var väl det. Snart är det jul. Då blir det kul.

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Jag har den svarta jackan med "nykter sen 1851" eller vad det nu står, den röda var slut men den svarta är skitsnygg och snarare mörkgrå!

Beställde en sån där starkt blå t-shirt också, men den var alldeles för stor. Funderar på om jag bara ska skicka tillbaka den eller om jag ska försöka mig på en mindre storlek och hoppas... den var liksom huge, typ killstorlek och räckte till armbågarna på mig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits