Om att gråta varje avsnitt av Extreme Home Makeover.

Seriöst, varje avsnitt gråter jag. Idag var det om en kvinna som donerat sin benmärg till en liten flicka. Så fick hon träffa henne för första gången. Uääääääääääääääääääääääääääh...

Igår hann jag med lite julklappsshopping. Idag var jag på stan och bara strövade. Hittade ingenting men hade trevligt ändå. Det är ballt att bo nära stan!

I skolan håller vi på med etydförberedelser och musikprojekt. Jag kommer att sjunga Vardesveisu. Ingen fattar nåt. Men det är bara roligt, dom tycker att det är mysigt. Så satt vi det sceniska idag.

Har gjort en beställning på cdon.com. Till mig själv i födelsedagspresent. Tjoho. Rent och Corpse Bride.

Tack Moa för Christina Aguileralåten Candyman. Svänger!!! Håller på att lära mig den. Skulle vara kul att göra ett riktigt jivenummer av det.. Mmmm.. Christooffeeeer.. : D


Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Den låten är sååååå porr!
Idag har jag också lekt mini-lärare. Jag fick hålla två improviserade föredrag på Björns/Roberts lektioner!

Postat av: ema

snart kommer jag! snart kommer jag! lalalalalaaaa snart kommer jag!!! :)

2006-11-28 @ 09:10:14
Postat av: emma

jag kommer kl 18.00 så då får du komma och möta mig!! :D

2006-11-28 @ 10:56:16
Postat av: Josephine

jag gråter också till extreme homemakeover...då retar Björn mig! Men det är okej! De vet precis vad de ska göra för att få en att börja gråta, rätt musik, visa på bild de som också gråter osv. menmen!

När kommer du hit och fikar?

2006-11-28 @ 12:02:49
Postat av: chuliiiiiiiiiiiiiii

vilken tjej med hormon svängning gråter INTE till extreme homemakeover??? mer sånt åt folket, de e bra å grina!! haha!!

2006-11-28 @ 12:49:05
Postat av: Tofftén

Nej du skämtar!!! Jag som har fixat rent till dig i fördelsedags pressent. Aaaa typiskt. Haha då får jag fixa något annat då.

Puss på dig!

2006-11-28 @ 18:17:30
Postat av: Marie

jag gråter också :/

2006-11-30 @ 14:44:39
URL: http://gulligull.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits