Om att kicka ass som teaterpedagog.

Ojojoj. Kom till Donnergymnasiet torsdagmorgon i tron om att jag skulle ha ESMU1 på förmiddagen och sen få åka hem. Tji fick jag. Det var lite lärare borta så de satt på morgonmötet och gnuggade sin hjärnor och undrade hur de skulle lösa det. "Ja, men vi har ju Ida här nu, kan du ta HR1 i förmiddag och NV2 i eftermiddag? Så tar du BF1 imorgon förmiddag och ESMU1 fredag eftermiddag?"
Vad säger man? "Ja, okej då..."

Mycket spännande. HR1 hatade mig första kvarten, sen fick vi lite ruljans och vi skrattade gott ihop. NV2 var ett gäng som verkligen ville leka, de hade mig redan förra året och var väldigt pepp på att få ha mig igen.
BF1 var ett urgulligt gäng som också var lätta att jobba med. Lite sådär osäkra som man kan va i ettan men med mycket värme. Och till slut en hejdlöst rolig eftermiddag med ESMU1. Jag skrattade så jag grät med både NV2 och ESMU1. Kan bero på att de låg på eftermiddagen och var pepp på det jag hade att säga.

Har fått så mycket credd dessa dagar. Gaah. Varför tvekar jag? Jag är den hetaste teaterpedagogen ever.
Och mitt imperium ska ligga på Gotland. På Donnergymnasiet.

Kommentarer:
Postat av: chuliii

haha!! du rockar!!
när kommer ida tillbaka mån tro?? nyfiken..
love

2006-11-18 @ 15:45:59
Postat av: chuliii

gött, onsdag alltså!!!
snälla rara DU.. kan du göra mig en tjänst. traska hem till mig, så ger mamma di en kasse me två rejer dom gjömde ta me sig. pliiiiissss ;)
vore super gulligt!!! pussen pussen!!

2006-11-19 @ 09:47:08
Postat av: carbuncle

Ja, alla älskar dig!!

Hälsa alla på Donner och ge dem en stor blöt puss från mig! Säg att jag BEORDRAR [valfri klass som du har] att göra en kramcirkel!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits