Mitt i den där livskarusellen.

Vi bygger och jobbar hela dagarna. Häxorna ska spelas med premiär 13 oktober. Klassen är taggad men redan sliten. Det är fredag. Fest hos Christoffer ikväll. Ettorna är goa. Har några som jag lätt kan lattja med. Man känner sig verkligen som en ekorre i ett ekorrhjul. Spinning around. Så många tankar. Men i motsats till förra året så stannar jag inte upp nu och känner efter hela tiden. Jag springer vidare. Och det verkar bara komma gott från det. Fast jag är lite småjuk hela tiden, som alla andra på internatet. Flytta? Tror det skulle göra mig gott. Men internat är bra också. Vill börja dansa hiphop på Dansforum.

HELG!

Kommentarer:
Postat av: Jennifer

Hej!
Har du tid och datum för fler av era föreställningar?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits