emil jensen.

... och nu tänkte jag fastna i Emil Jensen träsket igen. Fan så bra han är. Tack Emil, för att du finns.

"jag tänkte tyst för mig själv, finns det nåt mer deprimerande, än en läggmatch, i pingis, på psyket..."

Idag har jag hängt med Amanda, vi åt foccacio på Bageriet och skvallrade allmänt. Vi pratade om några omaka pojkar jag dejtade på gymnasiet. Jag fick bevis på att jag var mer orädd då. Vågade ta snedsteg, och det kanske allt för ofta. Kan knappt känna igen den Ida. Många karlar, lite tid. Och alla så otroligt olika. Inte alls samma mall och typ. Hon följde mig till tidningen där jag hade ett kort möte med redaktören som gillade och så bestämde vi att jag ska dit imorgon och få hjälp så får vi se om och när det publiceras.
Efter besöket haffade jag Amanda ytterligare, så gick vi på Kupans secondhand. Där hittade vi underbara cdställ för 20 spänn, en flodhäst och en kyckling. Vi adopterade varsin.

På cykelvägen hem stannade jag vid Vita Huset (IOGT-NTO:s hus) och där blev jag kvar ett bra tag. Längre än tänkt. Satt länge och väl ute på trappan i det fina solskenet. Ska hoppa in och ha en junisgrupp imorgon mellan 17-19. Det finns så mycket vackra människor här. UNF Gotland. Frank tittade förbi ett tag. En kille jag var ihop med för två (eller är det tre?) år sedan. Jag var ganska vilsen och vad jag minns så var jag rätt taskig mot honom på slutet. Men han såg ut att må bra. Hade en mysig stund med Knut och Hanna i nån timme, Jenny åkte på tok för tidigt. Vi pratade om viktiga allmänheter, om Hannas färska skärsår och vilken svärmorsdröm Knut är. Livet är tufft för vissa. Det viktigaste vi kan göra är att finnas och lyssna men inte ge upp oss själva.

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Ja, Knut är allt en svärmorsdröm :P Han ser så liten och söt ut

2007-04-03 @ 18:11:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits