Hemma.

Lördag. Chillade hemma hela dagen, pillade på dator och kamera. Emil Jensens poetkonsert på kvällen med UNF-Carina. Han är en vacker själ som berör mig med sina ord.

Söndag. Årsmöte UNF Gotland. På kvällen spelade jag innebandy med pappas gubbgäng. Han skulle precis dra när han lite skämtsamt frågade om jag skulle med. Rastlös som jag var sprang jag upp och drog på mig linser, shorts, sporttop och t-shirt. Det gick på mindre än 5 kan jag säga. Väl där, i Säve lilla (nostalgiii), lirade vi. Efter 20 minuter ville jag spy, men kom över det och orkade nästan hela vägen. Har ont i hela kroppen nu och ett snyggt bollmärke ovanför knät.

Idag. Lunch med Amanda. Sedan vidare till Gotlandstidngar för att fixa med reportaget. Ikväll? Who knows. Maybe you can tell?

Kommentarer:
Postat av: Towe

Emil Jensen på gotland. Jag missar ju allt kul. Vet du om han ska göra nåt mer denna vecka?

2007-04-02 @ 11:36:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits