Minnen i bilder.

Då så har jag bränt en skiva med bilder från september 06 till april 07. Mycket Adam blev det.

Jag drömmer om het romantik med olika karlar varje natt. Det är helt sinnes. Första natten drömde jag att jag hade ihop det med Daniel i Idoljuryn. Skitäckligt att vakna och undra om det var sant! Andra natten drömde jag om en kille som gick musik samtidigt som mig på gymnasiet. Jag tror jag drömde om honom för att min kompis har haft ihop det med honom och så har jag sett honom två gånger den här veckan. Sen inatt drömde jag att jag hånglade med en kille i min klass! Det var HELMYSKO! Varför drömmer man så?

Jag är vrålhungrig! Klockan 13 kommer mina kusiner hit. Då blir det fullt hus. Farbror Tommy och Ingrid, Markus&Ella&Herman&Harry, Matilda&Niklas&Stina och Magnus... Full house.

Igår var jag och pappa ute och gick med Julias hund, Wille. Jag försöker få pappa att ge sig på skaffa-hund-punkten. Och han verkade trivas bra med Willekillen ute i skogen... Bearbetning pågår!!

Så. Då var det dags att lämna ön igen. Kommer bli svårare än förut. Nu är det inte lång tid kvar i Göteborg. Let's do this!


Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Det värsta är ju när man drömmer om folk som man inte är ett dugg attraherad av IRL... då brukar jag bli lite äcklad när jag vaknar.

Postat av: chulii

själv tycker ja heta drömmar är de bästa som finns...ja menar, drömmar e så otroligt oskyldigt och man kan aldrig säga att de va menigen ju ;)
fortsätt tjata på pappsen, hund är de bästa som finns - tillsdess kan han ju få va extra husse åt wille... see you very soooon

2007-04-08 @ 19:07:57
URL: http://chulii.blogg.se
Postat av: Descended

Där ser man, jag tror att det är för att du skall förstå att det är jag som är mannen i ditt liv!:)

2007-04-08 @ 19:45:27
URL: http://Descended.blogg.se
Postat av: Josephine

Varje gång jag sover i min systers säng när jag är hemma (Det är mamma och pappas gamla dubbelsäng :S) så drömmer jag sexdrömmar. Sist drömde jag att jag hade sex med doktor karev från greys anatomy...eller Björn och jag hade partnerbyte...Björn skulle "utbyta erfarenheter" med Jennifer Oskarsson och jag med doktor karev...det var jätteskumt! Och han var kass i sängen också...men skumt var det! Och läskigt att jag hittills alltid drömt sexdrömmar i den sängen...lite äckligt! /Josephine

2007-04-08 @ 20:21:27
URL: http://enihpesoj.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Nu har jag börjat blogga här igen.
puss!

2007-04-09 @ 22:51:46
URL: http://vicora.blogg.se
Postat av: Stefan Atterdal

Var det Rickard?
Det känns logiskt.
Han är kort.

2007-04-10 @ 19:04:58
URL: http://stefansegna.blogg.se
Postat av: Towe

Haha jag har läst "männen i bilder" varje gång. Nu fattade jag vad det stod :)

2007-04-16 @ 22:03:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits