Äntligen bilder!

Nu har jag installerat mitt bildprogram på denna datorn, så nu är det bara tiden att hinna med som kan hindra mig! Senaste nytt: Kung Kristian har hälsat på mig och mina solglasögon - vi två har hängt på stan med tysken Henrich, jag och dubbelPer gick och såg krönikespelet igår, bror Per och jag har ätit glass på stan och tittat in i Uppsalas nya flashiga konserthus, jag har lagat stuvade makaroner och stekt falukorv med massa kärlek till min bror och ikväll har jag spelat innebandy. Fast att jag är sjuk. Ajjabajja. Vi får se hur jag mår imorgon.
Jag smyger med lite bilder som kan kallas för rumspresentation. Begrunda och njut.

                 

Kommentarer:
Postat av: Moa

Ja, du värvade ju mig som du kanske minns? =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits