Romateaterns utförsäljning.

Jag är helt matt. Har spenderat några timmar på Romateaterns utförsäljning. Jag handlade för Donnergymnasiets räkning. Så nu är det på gång. Mitt imperium alltså. Ett stort privat fynd var dock älskade Andreas Nilssons Puckkläder från 2002. Till och med lysdioden i tröjan sitter kvar. Jag är så materiellt lycklig nu. Ett annat kap var Julias maskeradbalklänning från 2005. Enda gången i mitt liv som jag önskar att jag var size zero. Så liten och vacker!


  
Puck, Julia och ett par blå puffbyxor kom också med...

Kommentarer:
Postat av: Katrin

Vaaaa?! Vad kul! Kanske har jag stått och smekt just de där kläderna för några dagar sedan...
Eller nä. Var på Roma i måndags...6e. Du med?!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits