Ida 22 år.

Hihi. Bror väckte mig med prinsesstårta (tvåportionspack) och paket och den mest... originella version av Ja må hon leva jag någonsin har hört. Alltså, sjungen på Perspråk. Han slängde paketen på mig (enligt tradition) och skrattade sådär som min bror Per skrattar. Jag fick ett kort av Linnea och Alex som önskade grattis ända från Götelaborg, filmen Jack som jag tycker är så fin (inte Lundell, Robin Williams!), ett lammskinnsdatahandstöd(?) från mamma och pappa och Kvinnfolki - denna underbara butik! och av Per fick jag ett block att hantera och planera min skolångest i, ett spiralblädderblock med Homer som gestaltar Munchs Skriet. Hihi.

Nu har jag fått veta att jag inte alls ska vara på Stadsteatern kl 10 för att repa Tramses, utan jag hade kunnat sova länge på min födelsedag. Morr. Men det är nog bättre såhär, att få ut hela dagen. Min födelsedag. I eftermiddag ska vi åka ut till Gunsta och ha teateravslutning med alla kids i de två grupperna. Oh lord. Tokig födelsedag.

Mellan stunderna av mitt stilla ensamna firande kommer jag nog fila på pjäsen. Jag har bara finalen kvar nu. Men jag har en vision, ska bara bena ut och göra tydligt. It's my masterpiece!

Kommentarer:
Postat av: Marie

GRATTIS :D

Postat av: chuliiiii

GRATTIS GRATTIS GRAAAAATTTTIIIIISSSSS!!!
hoppas din dag blir grejt!!
love

2007-12-04 @ 12:34:46
Postat av: sanne

Grattis :D

2007-12-04 @ 20:48:54
URL: http://pearl.blogg.se
Postat av: Jennifer

Grattis och välkommen till den förnämliga palindrom åldern!

2007-12-04 @ 22:20:36
URL: http://jenniferjamtland.blogg.se
Postat av: Moa

GRATTIS!

2007-12-04 @ 22:28:23
Postat av: vick

Grattis min kära Ida på födelsedagen!

2007-12-04 @ 23:15:55
URL: http://vicora.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits