Så står allting klart.

Igår blev jag klar med manuset. Det gick förvånansvärt fort att skriva slutet. Hade väl ganska klara bilder i huvudet som bara behövdes klistras samman. Nu har jag bara ett problem som kvarstår - musiker. Det ser mörkt ut för Patrask att hinna med oss. Medeltidsmusiker är inget som växer på träd och dom är rätt fullbokade. Så, platsannons: Medeltidsmusiker! Look here!

Bada badkar. AAAH, underbart att vara hemma!

Såg ett inspelat avsnitt av Labyrint sen jag missade det i torsdags. Vilken förbättring att se det utan reklamavbrotten! Programmet kändes mycket tightare och en halvtimme kortare. Så skönt! Så nu tv4, det är dags att ta bort reklamavbrotten! Heja Claes och Vilgot!!

Tillägg på önskelistan: Clueless! Denna trendsättande film från 1995! Och helkroppsmassage!!

Nu ska jag slå in lite paket, lyssna på Absolute Christmas och lukta på huset.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits