För mycket att kommentera.

Oj oj oj. Det är dagarna som går som är livet.

Nu är vi inne i Bprojektet. Jag spelar i en pjäs av Line Knutssen som heter Stickan i hjärtat. Min karaktär heter Kinkis. Timothy spelar Spinkis och Linnea spelar Skåpmamman. Absurdism, javisst! Jag trivs. Länge sen man pluggade text bara, jag brukar vara bra på det.

Så har vi fått veta slutproduktioner... Och ja men visst, jag hamnade i farsen! Precis som önskat! Vi kommer spela Fångad på nätet och jag är hur glad som helst! Vi är ett skitbra gäng!

Melodifestivalen har inte haft någon låt som jag kommer bita på naglarna för. Istället är jag helt som bortblåst av Värsta schlagern - en matematiskt korrekt uträknad schlagerdänga. Perfekt!

Ja. Var det allt som hänt på senaste? Jag är helt snurrig av att inte skriva ner händelserna direkt när de har hänt. Well, ska försöka uppdatera bättre!


havet

beach
Friheten och lugnet finns inte bara på Gotland, utan även på Österlen.

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

har du markoolio/bengtzinglåten? :P får jag låna den i så fall, if y'know what I mean?

2007-03-01 @ 14:36:48
Postat av: åsa

alltså, den åkte ut och aldrig in igen. och nu vet jag faktiskt inte, för att stoppa i mig en massa hormoner.. det är läskigt tycker jag :/!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits