Sagan om en spiral. (Känsliga läsare varnas, haha)

Efter svåra upprepande smärtor i livmodersarean i några veckor krälade jag mig in till gynekologen idag. Det visade sig att spiralen ville ut och hade flyttat sig. Detta förekommer ibland men man gör i regel ett andra försök. Så, justerad och trött ska jag packa för att åka till Skåne. Jag längtar dit, ska gå på Adams slutkonsert som han arrangerat alldeles på egen hand. Kommer säkert känna igen en av tio låtar... Och den låten är en personlig favorit.

Känner efter bara några dagar här att jag vill tillbaka till ön snart. Varför ska jag gå och skjuta upp något som jag vet att jag vill? Vad är det där med att "leva livet" och vad betyder det?

Snokade på Lunarstorm. Hittade en högstadieklasskompis som ska ha barn med en av mina gamla högstadieflammor. Small world. Det kommer nog gå bra.

Ajaj. Ingreppet gör sig påmint. Fick förresten Voltaren i arslet. Alltid kul med nya upplevelser. Ehm. Haha.
Nu är det nog dags för ännu ett smärtstillande piller, lyssna på schlager och packa. La la la.. Almost on drugs.. Haaalleluujaaa.. La la la...

Kommentarer:
Postat av: ema

haha ok. ta det lugnt med tabletterna.. det kan gå illa om du blir beroende. :P
Hoppas du får det mysigt hos Adam i helgen!!
KRAM

2007-02-16 @ 07:43:33
Postat av: julia

lilla gumman, stsckare då... lider me di... lyan e nystädad iaf, så fräscht som fan är de ;))
love

2007-02-16 @ 18:18:04
Postat av: åsa

åå spiraler! jag har min saga jag med! ganska lik din.. det var.. eeh.. smärtsamt!! jag vågade inte prova igen.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits