Gå ut.

Tog en promenad i regnet med Julia till stan. Köpte busskort. Hoppas på CSNpengar inom en snar framtid. Köpt allt jag behöver i matväg närmsta tiden. Lär handla snart igen då jag blivit kåt på färskvaror. Det är rätt kul att laga mat. Ska bara våga krydda mer, litar alltid på att alla råvaror smakar gott som de är.
Och så måste jag köpa linser samt göra synundersökning.

Elena kommer hit i helgen. Det ska bli mysigt värre! Vi får se vad vi hittar på med henne.. : )

Nu tittar jag på nypremiären av Spin City och bara slappar i soffan efter en hemmalagad korvstroganoff.


fight
Vi slåss aldrig på riktigt.. Eller? : ) Råkade bitchslappa Adam på lovet. Hihi.

groda
Nytt hår, ser nästan ut som en peruk. Adam fotar i grodperspektiv när jag lyssnar på valda bitar ut mormors liv.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vad fint i håret! När kommer du hit och fikar då då?
Inte för att tjata men jag har hört rykten om att du över ger göteborg efter terminens slut så man får ju passa på! Det kanske blir dyrt att åka hit från gotland och fika!

Hejhej!

2007-01-08 @ 20:22:51
Postat av: Toffténskan

Hej gumms!
Ååå vad jag saknar hela tjejgänget! Det är tur att vi har varann men förbannat synd att vi bor korsss och tvärrrs över hela sverige!
Puss min solstråle!

2007-01-08 @ 23:24:03
Postat av: Per

Är det tomt utan Gamla Ullevi nu? ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits