Justin är het.

Jag får kåtslag när jag hör My love på MTV. Han är nästan lika het som jag var i går kväll. I ny grön klänning, en aning smink och perukfrisyr made by Sarah.
Synd att jag inte pallade att gå ut då förfesten höll på till 01:30. Snark. Då sminkade jag av mig och gick till sängs med Adam i luren.
Elenas helg här har varit fin, synd att jag var lite uppstressad bara med all skola nu. Det är mycket nu framöver, men det mesta är roligt! Eller, allt är roligt. Det är bara att allt kommer på en gång. För mycket roligt är också uttröttande och jobbigt.

Hamnar nog i säng tidigt nu, har inte sovit så mycket som jag bör den här helgen. Men ätit gott och dyrt och verkligen vågat lyxa. Det känns skönt. Kommer inte känna likadant när jag är pank igen.. :)

Gaah. Ska hålla kurspass på Wendelsbergs teaterledarutbildning i helgen som kommer. Allt är planerat och klart. Ska bli roligt att se vad lärarna säger om min insats.

Fan. Om jag inte redan hatade Jamba.se så gör jag det ännu mer nu. De har tydligen börjat med att sälja porrfilmer direkt till din mobil. Jag blir förbannad.

Jag blir också förbannad på droger. Det handlar om respekt till livet, den största gåvan av allt. Jag blir så förbannad. Det finns människor som förlorat det här livet och så finns det dom som leker med sina liv, sina kroppar och sina själar som om de vore odödliga (även andras liv som om de inte vore något värt).
Detta gör mig fly förbannad. Tänk om hela världen vore fri från sån skit.

Med detta aggroutlägg går jag till sängs. Imorgon är en annan dag och jag har en heldag i skolan.

heting
Jag har aldrig haft någon VisaMycketBröstperiod så den kommer väl nu.

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Oooh, snygging!

Postat av: chulii

hur va de nu?? livet e för kort för att inte dyrt...näää gott hahah!! va fan, de går ju å leva på gröt en mån om de blir så ;)) nu e min vagnböter payad och då ur världen hahah!! har aldrig ens hänt ;))

2007-01-15 @ 12:14:06
Postat av: Josephine

Lite lyx är ett måste ibland! Björn och jag köpte bakelser idag och tog hem och fikade!

Vad snygg du är! Jag har börjat få en "mode"-period eller vad man ska kalladen...klädperiod...jag bara älskar att köpa nya kläder...fast jag gör det inte alltid men jag drömmer! jag har aldrig varit sån innan! Det kanske spider sig...periodandet...:)

2007-01-16 @ 19:22:06
Postat av: Marie

åh jaa ida va roligt kurspass :D
jag ska va mycket duktig elev ^^
vad ska du hålla i?

2007-01-17 @ 18:04:44
URL: http://gulligull.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits