Oooh, when you touch my hand...

... I fall from grace. Ooooh, when you reach for me. I fall from grace.
Shit. I'm stuck. Amanda Marshall. Jag behärskar konsten att lyssna sönder låtar.

På Junis teaterkolloledarutbildning (puh) hade dom pratat om hur en bra ledare skulle vara. Ett nytt begrepp myntades. IWH = IdaWahlgrenHurtig! Jag känner mig så hedrad över att lämna såna avtryck hos människor.

Stefan har en katt som heter Ebba. En Helig Birma. Vi snackade en del igår. Jag sa mjauuu, hon sa mjaooo.

Idag åker jag till Uppsala. Ska sova på brorsans golv i en vecka. 3 våningar under mitt eget rum till hösten. Om allt går som planerat...

I fredags var jag och Stefan barnvakter åt min lilla 5 ½ åriga kusin Rasmus. Vi lekte, busade, badade och hade en väldigt bra dag. Vi blev härligt bruna och slutkörda. När vi kom till Terra Novabadet gick killarna och bytte om. Jag som redan var ombytt gick och satte mig på min handduk. Då började en mamma prata med mig. Vi pratade lite om väder och vind då mina boys kom tillbaka. Då frågade hon:
- Jaha, hur gammal är er pojke då?
GAAAH.
Tänk om jag fått barn för nästan 6 år sen. Läskigt... Då hade jag varit 16 år då jag blev på tjocken. Gaaah.
Tänk vad livet hade varit annorlunda!

Lady Sovereign är skön. Om jag var på jakt efter en ny identitet hade jag nog rippat hennes. Men gör hon sin egen musik eller är hon bara en poser? En jävligt cool poser i så fall.

Kolla förresten Jennys nya tatoo!
http://leno.blogg.se!


image350
Två slutkörda barnvakter.

Kommentarer:
Postat av: jenny

Vilken snygg karl du har fått tag på!
Hade ni trevligt på Rickard Engfors? Livia tar inte flaskan längre så här blir det inge roligt av för mig förrens hon börjar käka mat, i augusti ska vi börja med det....
Ska du vara ledare för barnkolloteatergrejen som ska va snart? Min kusinJonna ska gå på det i år oxå.
puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits