På tal om kongress...

Har surfat runt lite och läst andra människors mer eller mindre missnöje över av årets UNF FS-show på kongressen, de refererar till bättre shower under gångna år. Jag tyckte dock den var briljant! Per och jag tjöt av skratt. Jag har å andra sidan bara 2005 års show att jämföra med, men varför jämföra istället för att se showen för vad det är, just där och just då? Jag ger, som den teaterpedagog jag är, avgående FS en stor applåd! BRAVO!

Buttlefesten coming up. På lördag smäller det.

Adam kom in i Linköping! Wii! Ska bli så kul att få komma och hälsa på honom i hans studentlya där en flygel får plats i köket.  Han kan ha det som matbord.. : )

Längtar till Uppsala nu. Att få flytta in. Och bo själv! Nu har jag provat familjelivet, internatet och kollektivet. Dags att leva i sin egen skit och bjuda in folk till pyjamaspartyn på 20 kvadrat. Tjoohoo! Sen får vi se om Pedagogiken håller måttet, annars flyttar jag tillbaka när A-kursen är slut. Då får det va.

All prestation är lagd på hyllan. Sommaren ska njutas av. Och nu kikar solen fram - GÅ UT FÖR FAN!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits