Simpsons the movie.

Jag bara skakar på huvudet. Vad ska man säga? Simpsons är helt fantastiskt. Och filmen lever upp till allt och lite till! Jag ska inte avslöja något från själva filmen men jag bönar och ber er, sitt kvar ett tag i eftertexterna!! Något sensationellt händer, Maggies första ord. Per sa det till mig när eftertexten börjat rulla och jag ville skrika till publiken som börjat gå - STANNA!! Ni missar historia!! Men jag gjorde det inte, bara vi och någon enstaka nörd satt kvar. 

Bart: [crying of embarrassment, seen naked] This is the worst day of my life!
Homer: The worst day of your life SO FAR.



I arkivet kan man hitta det mesta...
Dessa är från teaterfesten 2007, Tina till höger.
Jag gjorde nästan samma pose hela kvällen.


Kommentarer:
Postat av: u

GAH! can't wait to see it :D :D :D

Postat av: Miguel

SO FAR :P

2007-07-29 @ 20:28:51
URL: http://dissonans.blogg.se
Postat av: Jobjörn

Hennes första ord... andra gången.
Hon talar i slutet av avsnittet "Lisa's First Word", 10 avsnittet i fjärde säsongen. Där säger hon "Daddy" precis efter att Homer nattat henne och gått därifrån (så ingen hör det).

2007-08-06 @ 01:32:53
URL: http://job.bliglad.com/blog/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits