Oh vilket party!

Jag tror inte familjen hade räknat med att det skulle bli en så stor och blandad tillställning hemma hos oss igår. Massa släkt och folk, kids running around, fulltaliga familjen Scheller och en 6dagars Haley - färsk Wahlgrenare! Mysigt med varmt väder och god mat. Här kommer några fina bilder, mest på lilla Stina och de andra barnen Herman, Harry, Rasmus och Haley för att det blev så bra foton. Barn blir bättre på bild än vuxna, de är mycket renare i sina drag och ansikten.. Klicka på bilderna för att se dom större.


Haley plutt.


Mamma Ella med Haley.


Stina med mamma Matilda. Hur ska det gå för den ungen med den mamman..? :)


Stina charmar omkull vem som helst.


Matilda och Stina i solen.


Lillkusinen Rasmus Ozzy trycker på sin pappa Håkans rumpa.


Jag och lillfisen Stina.


Mitt första bästa kort på Harry. Det brukar oftast bli misstänktfyllabilder på honom.. : )


Stora brorsan Herman. Nu är dom tre stycken.


Bugsy-Stina. Haha...


Elena min vän var där för att fira oss.


Jag kan inte bli brun. My name is Milky Whitey! Men posera, den konsten behärskar jag till fullo!

Kommentarer:
Postat av: victoria

Man kan alltid fejka sin solbränna med brun utan sol! det gör jag! Så nu slipper jag skämmas för min likbleka kropp, nu e jag brun! tänk vad en flaska med kräm kan göra! gör det du med! finns på apoteket! Pussss!

Postat av: jenny

hej! Den enda dagen jag kan denna vecka e fredag..Nästa vecka kan jag varje dag förutom torsdag och fredag. Fullt upp som spädismorsa vet du! Skönt å va hemma? puss

2007-06-10 @ 20:17:24
URL: http://leno.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits