Jag heter Kinkis och jag är kinkig.

Då var hemresan bokad, jag kommer till ön jag älskar och mina föräldrar jag älskar ännu mer fredagnatt 30 mars. Sedan får vi se när det bär tillbaka till Göteborg igen. Kanske det kommer bli 10 härliga påskdagar med mycket sol och släkt och vänner. Jag saknar den där ön något otroligt. Det är en längtan som sträcker sig från magen till bröstet. Hela centrat liksom.

I helgen efter denna kommer jag och David åka på hemmakurs i Uppsala. Jag får åka på två kurser då Showklassen är ojämn och jag tyckte ett besök hos brorsan kunde vara skoj och få resan betald.
 
Imorgon ska vi träffa våra slutproduktionsregissörer Magnus och Joel hemma hos Magnus för att få läsa manuset och få veta våra roller. Hoppas jag.. Ska bli roligt att få veta mer om det finala projektet som kommer låta en sluta med flaggan i topp på Wendelsbergs Teater & Skolscen. Jag tror mycket på Joel och Magnus kompetens och jag tror de är väldigt bra och snygga killar att jobba med. Det känns jävla bra inför slutproduktionen Fångad på nätet!

Lyssnar på förra årets Melodifestival, fan vad mycket bra låtar jämfört med årets! Nä, nu är det dags för brorsan Per att skicka sin dänga, så här illa får det inte låta! Återinför liveorkestern eller nåt! Change is good!
Broder skrev också och ville att jag skulle skriva vilka  10 låtar jag hade velat se i finalen, here they are -
Måns Zelmerlöf - Cara Mia
Jessica Andersson - Kom
Jimmy Jansson - Amanda
Nanne - Jag måste kyssa dig
Magnus Carlsson - Live forever
Sanna Nielsen - Vågar du, vågar jag
Marie Lindberg - Trying to recall
After Dark - (Åh) När ni tar saker i egna händer
The Ark - The worrying kind
Uno&Irma - God morgon

Bprojektet går bra, idag hade jag en dipp men igår var jag grym! Så det jämnar ut sig.. Jag är i alla fall inte orolig alls. Ska läsa manuset ikväll för att få översikt.  Jag önskar att alla jag kände kunde närvara, jag är stolt över det här. Det är en fin 35minuters pjäs med Kinkis, Spinkis och Skåpmamman. Ida, Timothy och Linnea.

Förresten, Snoop och P Diddy lirar i Stockholm på söndag. Det hade varit fett att vara där! Lär bli sexistiskt fetröj! Istället blir det Internationella kvinnodagenfirande på torsdag. Tvära kast, ey!


skoj
Jag ser något ogillande ut när Andreas viskar hemligheter i Tinas öra.

Kommentarer:
Postat av: ulrika

haha den där bilden var charmig ;P haha! Vi ser fram emot att få se Bprojekten sen ;)
Måste oxå inflicka snygga - speciellt en då - INDEED ;D

Postat av: carbuncle

Ooooh, då syns vi ju på ön :P Tror jag. Jag skulle hem till årsmötet, men nu vet jag inte hur välkommen jag är där...

2007-03-06 @ 20:30:56
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: carbuncle

Årsmötet är den helgen =)

2007-03-07 @ 13:00:49
Postat av: carbuncle

jag har bara gjort något jävligt dumt som jag ångrar och som har gjort lite folk uppretade. dessutom har det blivit nåt fett missförstånd nånstans och jag orkar verkligen bråka med folk med förutbestämda åsikter som vägrar lyssna.

2007-03-08 @ 00:07:14
URL: http://carbuncle.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits