Kvällens kraftmätning.

Elin Lanto vs. Jessica Andersson
Jessicas rutin och discokula slår ut Elins popcharm och textrad om hur man blir en riktigt rik bitch.

Jimmy Jansson vs. Sanna Nielsen
Jag är fett med kär i verserna i Amanda och Jimmys nyblivnapappatonårsröst. Sanna blir tyvärr för slätstruken och trist, synd på en sådan äkta schlagerbrud med fantastisk röst! Hon har framtiden för sig och skaffar hon barn med Fredrik Kempe är Melodifestivalens framtid säkrad! Och höjningen i hennes låt är vassast.

Uno&Irma vs. Sonja Aldén
Jag är personligen väldigt förtjust i Unos röst. Sonjas ballad kan te sig lite svag, och som sagt, om det hade varit Shirley hade det ändrat hela scenariot...

Nanne vs. Magnus Uggla
Tyvärr Per min bror, jag har inte ännu hittat tjusningen med Ugglas dänga. Men Nanne är en så jävla bra kvinna och artist och visst älskar vi henne, lika mycket som hon älskar sina skyhöga klackar!

Men som sagt, svenska folket kan ju inte rösta - UPPENBARLIGEN. Vi får väl se, jag kommer i alla fall ha mina favoriter på skiva efteråt och beklaga mig att inte rätt låt vann återigen. Bajsland.

Kommentarer:
Postat av: Chip

Men Ida! Uno är OND!

2007-03-08 @ 22:06:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits