Magnus Betnér är het.

Tittar på ett nytt improprogram som heter Tack gode Gud. Verkar ganska nyskapande och kul. Och så har dom ju Magnus Betnér, som är det levande beviset på att humor är sexigt. Mjao.

Vi har börjat med slutproduktionerna, så nu är det fars som gäller mellan 9-16:30 varje dag. Yeehaa. Vi skrattar oss igenom detta missödenas parad. Ni måste komma och titta, det kommer bli tajt.

På fredag åker jag hem till ön. För att hälsa på bebisar, träffa familjen och äta god mat. Det är mitt mission. Inte jobba på Donner, men träffa rektorn och prata om framtiden. Och skriva klart reportaget jag jobbat med.

Dags att duscha. Sedan kanske vi ska göra våfflor i kollektivet. Våren är fantastisk här i Göteborg. Ingaaa bekymmer, man är lycklig var daaag...

Har gjort ett försök att spara mina naglar nu. Det går bra, känns lite myko att kunna klia sig så pass bra.

Kommentarer:
Postat av: Jesper

Men med långa naglar kan man ju inte spela gitarr.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits