Orka.

Här sitter man och lyssnar på den tredje största orsaken till självmord bland unga i USA - Smashing Pumpkins. Upplyftande.

Som ni vet har jag svårt att be om hjälp. I alla fall muntligen. På bloggen skriver jag ofta när jag inte mår riktigt hundra, just det jag inte vågar erkänna med ord i riktiga luften. Ensam är stark ni vet och hela den visan.

Jag tycker jag är rätt bra på att förvarna om när mina orkaner ska storma. Men vad gör man när ens förvarningar inte tas på allvar och bara nonchaleras?
Varför pratar man om hur viktigt det är att våga säga att man mår dåligt men när man säger nåt gör det ingen skillnad eller till och med får motsatt effekt?

När jag mår dåligt städar jag. När jag stressar städar jag. Rensar. Skrapar bort intryck med trasan. Clean the soul with Ajax.

Jag är väldigt stressad den här veckan och den som följer. Det är sista spurten nu. Wendelsberg och Göteborg.

Ta hand om mig om ni vill ha mig kvar. Äntligen. Där skrev jag det. Jag vill inte bara vara den som klappar på andra, jag vill också bli klappad och kliad bakom örat.

Nu ska jag duscha och sen prata i telefon tills jag somnar. Det blir trevligt.

Kommentarer:
Postat av: vickan

Hej Fisen!

jag ska pussa på dej när vi ses.
Förstår hur du mår.
Fast jag städstrejkar istället.
o gör absolut ingenting.

men att lyssna på Smashing Pumpins gör ingen glad.
Sätt på lite Frank Sinatra istället.
Han kommer att glädja dej :)

PUSS PUSS PUSS!

Postat av: carbuncle

*kliar favoritida bakom örat*

2007-05-07 @ 15:47:39
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Anonym

trist att läsa på bloggen att du mår dåligt när man träffa di dagligen...

2007-05-07 @ 16:47:19
Postat av: Jenny

Hej tjejen... ville bara säga att jag ser dig också... *Kramar om hårt - JÄTTEHÅRT!*

2007-05-08 @ 21:06:04
URL: http://nenny85.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits