Så var den veckan över.

Nu är det nästa vecka. Kan man säga... Premiär har förflutit, likaså helgen med tjejerna. Allt har varit givande.
Premiären var tokig. Alldeles galen. Det var ett rasande farstempo. Vi är så jävla bäst. Helt enkelt. Vågar inte publicera massa bilder från showen för att avslöja för mycket men en kan jag bjuda på.
Av gänget fick jag den längsta blomman jag någonsin fått tror jag. En gigantus flororus pryder nu vårt köksbord.

Så. Vad är kvar? Se samtliga föreställningar på skolan. Har sett 2 av 9. Eller, 2 av 8, kan ju inte se min egen heller... : ) Surfa in på
http://www.wendelsteater.se - du kanske hittar något du vill se?

Tills mina föräldrar kommer på onsdag har jag inte en spänn att köpa mat för. Jag hoppas mitt frysfack är fullt. Och jag hoppas mina föräldrar göder mig gott när dom är här. Eller lär mig att laga mat. Haha... Lite sent nu.


image285
Julia, Ida och Maria spexar till det.

image286
Ja. Storkbenen till vänster tillhör mig. Eller i detta fall till Maud. Vill ni se those legs in action, kom på onsdag kl 20:00, fredag kl 16:00 eller lördag 14:30!!

image287
Elena flashar vårt snygga programblad.

image288
Trötta gänget väntar på bussen till civilisationen.
Alex fick vara tuppen i hönsgården när Linnea drog ut honom på äventyr.

image289
Chicksen on the road. Observera sizen på blomman!

image290
Tre gutar på Drottningtorget. Emma, Elena och Maria.

Kommentarer:
Postat av: Emma

hehe nice. ja förställningen var fanastiskt kul!
Nice pics :P
tack för helgen! kram

2007-05-14 @ 15:39:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits