Snälla.

Lägg inte mer ansvar på mig just nu. Jag orkar knappt tänka själv. Det har varit lite mycket av allting på sistone. Jag är så trött. Allt som jag kan tänka på nu är skolan och att åka till Riga i helgen (och en eventuell tripp till Lund när allt har lugnat ner sig...)

Jag ska snart lämna Göteborg. Det börjar smärta allt mer. Men jag vet att jag inte vill vara kvar här i sommar eller i höst. Och staden finns alltid kvar. Likaså de flesta av mina vänner från min Wendelsbergstid.

Så snälla, lägg inte mer på mina axlar. Jag ska snart orka igen. Leva och se livet. Ni vet, hela den ramsan.

På begäran av Christine publicerar jag en stenåldersbild på min balklänning, tyvärr ser man inte hela men spektaklet fortsätter med vitt tyll och en massa dansande stjärnor.


image284

Kommentarer:
Postat av: ulrika

You are beautiful :) Blir det ett återseende av den på cricketbalen måntro?!

Postat av: carbuncle

Med Viktor! :-D Se? Alla adopterade asiater är snyggast, det finns inga snygga inhemska asiater kvar! Alla har kommit till Sverige!

2007-05-04 @ 12:05:18
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Isak

Älskade, stå stark. Står alltid vid din sida, inte bara för kropsliga begär. If you ever needs a shoulder...

2007-05-05 @ 12:33:58
URL: http://Descended.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits