Ännu en anledning att längta hem:

http://www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=2540391 - Ett fantastiskt filmiskt scenario! Jag vill veta vilken hennes butik är så jag kan gå dit och handla av henne!

Julia och Jenny, det faktum att ni faktiskt svarar att ni inte tänker skriva under Vit Julkontraktet visar att ni i alla fall har tänkt till och tagit ställning. Tänk om alla människor kunde göra det! Inte bara säga ja eller nej till saker för att det är "normalt" eller "brukar gå till så". Att alla som är nykterister kan ta sig en funderare ibland till varför dom inte dricker och likaså de som dricker kan ställa sig själva mot väggen då och då och ifrågasätta sitt drickande. Jag älskar när människor tänker över vad de står för! I love you för era statements! :D

Inflyttningsfest i Rackarberget igår hos någon av Kristians kursare. Lirade en massa Guitarr Hero, jag sänkte Henrich flertalet gånger även fast han är duktig i vanliga fall på att plinka på guran.

Trippade hem i mina klackar runt 01 nånting, inte så sent. Fortfarande ganska speedad på mitt livs första energidryck - BURN. Nej, jag överdrev, jag kände ingen större effekt. Tänk om jag är resistent mot koffein?

Hämtade ut ett paket från Veckorevyn för någon dag sen. Dom skulle skicka mig några exemplar av tidningen. När jag hamnade i hissen med Minna började jag klämma på paketet. Det låg något mer i det.
Ida - Det känns som... NÄEH. Dom KAN inte ha lagt i ett läppglans! Det är fan helt otroligt!
Minna - ÖPPNA, vi kollar!
Jag öppnade paketet och började skratta. Jag hade fått ett läppglans, någon slags glitterögonskugga, ett slags sminketui, en Veckorevynkylskåpsmagnet(!) och en liten påse godis.

Jag har sålt min själ till Ebba von Sydow.


Juuuul, juuuuul, strååålandeeee juuuuul....

Kommentarer:
Postat av: ja, altså Isak

mad respect till damen! Shit va läckert.

2007-11-21 @ 13:50:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits