Snart ett färdigt manus.

Ja. Det är sant. När man skriver ett sånt här manus är det som ett vildmarksäventyr på liv och död eller en bergochdalbana av inspiration med dödlig utgång. Död död död. Flum flum flum. Jag är jävligt trött i mössan just nu. I alla fall. Snart är det klart. Nu är det bara slutet kvar. Det värsta är att jag inte bestämt hur det ska sluta. Ärkemisstaget! Det kommer nog till slut. Det är bara det att jag vet att slutet betyder allt. Pjäsen kan ha varit skit i övrigt men så länge den har ett bra slut kommer folk gå därifrån med en positiv upplevelse. Nu är pjäsen inte skit i övrigt, den är fan bäst! Man måste tro på sig själv, det här manuset är det bästa jag gjort! :D Jag hoppas att allt runt omkring klaffar, skulle vara tråkigt om projektet föll på struntdetaljer. Spelplats, check - S:t Karins ruin igen. I love her. Ensemble, check. Musiker, NOT check. Det är mitt största problem just nu. Musiken! Jag har väldigt svårt att tänka mig några andra än Patrask (http://www.myspace.com/patrazk) men det ser rätt mörkt ut för att dom arbetar arslet av sig den veckan. Så känner du något bra medeltidsband, tveka inte att höra av dig!! :)

Surfade runt på anstiktsbok och hittade gamla goda bilder i Elenas album. Fnissade en del.

 
Balen i trean, tjejgänget - en av fulbilderna var på förstasidan i lokaltidningen. Givet.
&
Elenas kalas med djungeltema. Jag var en kokong, sen kläcktes jag och blev fjäril right in time for Fiskdamm!

Kommentarer:
Postat av: u

Nu du - nu du.
Läs och beskåda :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits