Spice Girls och Backstreet Boys.

Nu avlöper comebackerna varandra. Både Spice Girls och Backstreet Boys gör comeback! När jag såg Spice Girls video blev jag inte förvånad. Det är en svindyr video och låten är så beige som man kunde ana och tjejerna har behållt sin självironi until the bitter end. Det är hej Victorias retuscherade kropp och hej Geris magrutor.. Och hej Melanie Cs oslagbara röst. Samma sak i Backstreets comeback, tråkig låt, men guuud så jag har saknat AJ's röst! There is only one! Brian och Nick har också röster man saknat. Det ligger någon trygghet i det. Aaah.. Ska nog begrava mig i gamla Backstreetlåtar... Dom håller än! En av mina grannar påpekade idag för mig att det hörs ganska mycket när jag skrålar till mina schlagerdängor och Britney. Jag skämdes faktiskt lite.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits