Tack Victoria!

Victoria tipsade mig om en hemsida som säljer parfymer, http://www.parfym.se och där hittade jag min älskade BY, så som jag vill lukta! Dock inte lika billig som jag minns den... 449 kr för 50 ml? *gör en tveksam Margeharkling*. Sedan hittade jag min pappas parfym, Laura Biagottis ROMA som luktar så himla gott, och ser att det finns ett gemensamt ämne i våra parfymer! Sandelträ. När jag sedan pratade med pappa på telefon så gick han upp på mitt rum hemma och luktade på min nästan tomma flaska och insåg precis vad jag menade. Det är spännande hur vi kan dela en sådan upplevelse av en doft. Så nu blir det lukta-gott i födelsedagspresent! Yehaa!

Sedan har jag hittat ytterligare en film som jag önskar mig: Sängknoppar och kvastskaft! ÄNTLIGEN på dvd! Som jag har letat och längtat!

Mätt på quornfiléer stekta i soya och kokt potatis med keso och avokado. MUMS. Nu blir det riktig svennehemmakväll med På spåret och Melodifestivalskrönikan med brorsan! För jag har betalt min tv-licens, halleluujaa! Vaddå, pengarna går ju oavkortat till Christer Björkman och Carola? Eller? Vem vill INTE sponsra det?

Igår färgade jag Kristians hår. Så här kan det se ut då:

    
Kristian, the happy bunny. Kristian, the skinhead x2. Och jag trycker på OFF.

Kommentarer:
Postat av: Moa

Över 500 kr för 50 ml hade varit överpris, men det där är väl ganska bra?
Och jag stekte också quornfiléer i soja idag! :-D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits